Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2009

Ανοιγμα προς Αριστερά και μεσαίο χώρο

  • Ικανοποίηση στην Ιπποκράτους από τη συσπείρωση και τα κέρδη από τη ΝΔ. Ανοιγμα στους προοδευτικούς πολίτες, που δεν έχουν ακόμη αποφασίσει τι θα ψηφίσουν. Ποια είναι η στρατηγική Γιώργου

  • Με τη συσπείρωση των οπαδών του να έχει χτυπήσει ταβάνι, τα κέρδη από τη ΝΔ και την Αριστερά να έχουν κεφαλαιοποιηθεί, το μόνο που χωρίζει το ΠΑΣΟΚ από μια μεγάλη νίκη την 4η Οκτωβρίου είναι οι αναποφάσιστοι. Για τον λόγο αυτόν, το τελευταίο δεκαήμερο ο Γ. Παπανδρέου δεν θα χάνει ευκαιρία να αναφέρεται σε όσους ακόμη το σκέφτονται.

Ανοιγμα προς Αριστερά και μεσαίο χώρο

Θα τους καλέσει να ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ και να στηρίξουν ενεργά την προσπάθειά του να επανεκκινήσει την οικονομία και να αποκαταστήσει τη διεθνή θέση της χώρας.

Οι συνεργάτες του έχουν κωδικοποιήσει τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων που ακόμη περιμένουν περισσότερα στοιχεία για να αποσαφηνίσουν τη στάση τους: «Πρόκειται για μεσαία και ανώτερα εισοδηματικά στρώματα, νέους και ψηφοφόρους της ΝΔ».

Μικρότερη είναι η δεξαμενή των εκλογέων που προέρχονται από την Αριστερά, καθώς εκεί λίγο - πολύ τα πράγματα έχουν ξεκαθαρίσει. Ο συγκεκριμένος κόσμος, όμως, είναι κρίσιμος. Γιατί, αν στηρίξει Οικολόγους - Πράσινους και τους βάλει στη Βουλή, κάνει διπλό κακό στην αξιωματική αντιπολίτευση.

Από τη μία η Ιπποκράτους χάνει εν δυνάμει ψηφοφόρους της και από την άλλη της αυξάνουν τον πήχη της αυτοδυναμίας.

Αυτή είναι η αιτία που στον χρόνο που απομένει ο πρόεδρος του κόμματος και τα κορυφαία στελέχη θα κάνουν συνεχή ανοίγματα στους προοδευτικούς πολίτες, υπογραμμίζοντας, όμως, και μία εκδοχή της χαμένης ψήφου: «Οτι η μόνη επιλογή που αλλάζει άμεσα και αποφασιστικά τα πράγματα είναι το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ».

Από εκεί και πέρα, οι συνεργάτες του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης έχουν ετοιμάσει θεματικές παρεμβάσεις για τις τρεις πρώτες βασικές κοινωνικές ομάδες, από τις οποίες γεμίζει η δεξαμενή των αναποφάσιστων.

Ο Γ. Παπανδρέου θα περπατήσει στα αστικά κέντρα και θα αναφερθεί στα προβλήματα της μεσαίας τάξης που εργάζεται σε μεγάλες εταιρείες, θα επισκεφθεί εμπόρους και ελεύθερους επαγγελματίες, θα πλησιάσει με στοχευμένες δράσεις τους νέους και θα δεσμευθεί στους ψηφοφόρους της ΝΔ ότι ο ίδιος δεν χωρίζει τους Ελληνες σε πράσινους και γαλάζιους. Θέλει, έτσι, να κάμψει τις αντιστάσεις τους και να τους οδηγήσει στις κάλπες με ψηφοδέλτια του δικού του κόμματος στο χέρι. «Η δημοσκοπική υπεροχή του ΠΑΣΟΚ είναι ένα πράγμα.

Η ψήφος στις 4 Οκτωβρίου είναι το σημαντικό. Εμείς ζητάμε μια ισχυρή αυτοδυναμία. Ζητάμε μια ψήφο εμπιστοσύνης, με ισχυρή αυτοδυναμία, και θα συνεχίσουμε να το ζητάμε μέχρι την τελευταία μέρα. Καμία επανάπαυση, κανένας εφησυχασμός» σημείωσε στις χθεσινές του δηλώσεις ο εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος, Γ. Παπακωνσταντίνου.

  • ΤΙ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΤΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ
  • Εν αναμονή της καμπάνιας της ΝΔ

Εν τω μεταξύ, παρακολουθώντας τη στρατηγική της ΝΔ να ζητά συνεχώς διευκρινίσεις για τις θέσεις που διατυπώνει ο Γ. Παπανδρέου, οι επιτελείς της αξιωματικής αντιπολίτευσης έχουν αρχίσει να κάνουν δεύτερες σκέψεις ως προς την έκταση που θα δώσουν στην προβολή του προγράμματός τους.

Ενώ, αρχικά, ήταν να γίνει μια μεγάλη εκδήλωση, τώρα σκέφτονται να κάνουν απλά μια κωδικοποίηση των βασικότερων και πιο γνωστών θέσεων. Θέλουν, έτσι, να αποφύγουν μια περιττή για τους ίδιους αντιπαράθεση με την απερχόμενη, όπως τη χαρακτηρίζουν, κυβέρνηση.

Αυτός είναι ο λόγος που το ΠΑΣΟΚ δεν έχει βγάλει ακόμη στη δημοσιότητα το τρίτο σκέλος της καμπάνιας του με πρωταγωνιστή τον Γ. Παπανδρέου. Δεν θέλουν να βγαίνει ο Γ. Κουμουτσάκος και να θέτει ερωτήματα για τα λεγόμενα του δικού τους προέδρου.

Η ομάδα που χειρίζεται τον σχετικό φάκελο βρίσκεται εν αναμονή οδηγιών από τον Π. Γερουλάνο, ο οποίος με τη σειρά του περιμένει να δει τι θα ρίξει στη μάχη η ΝΔ. «Αν δεν έχει κάποια έκπληξη, θα βομβαρδίσουμε τα μέσα ενημέρωσης με σποτ το τελευταίο 36ωρο της προεκλογικής περιόδου. Αν αυτά που θα βγάλει η ΝΔ θα χρήζουν απαντήσεων, θα τις πάρει και θα είναι σκληρές», λένε χαρακτηριστικά οι επιτελείς του ΠΑΣΟΚ.

Στα συρτάρια των γραφείων του τέταρτου ορόφου, όπου βρίσκεται ο τομέας Επικοινωνίας, περιμένουν να πάρουν την άγουσα για τους τηλεοπτικούς σταθμούς το σποτ με τον Γ. Παπανδρέου να ηγείται συγκέντρωσης πολιτών (γυρίστηκε με εθελοντές στο στάδιο του ΤΑΕ ΚΒΟ ΝΤΟ) και τα σποτάκια με τον... Κ. Καραμανλή να καλύπτει τους υπουργούς του στη ΔΕΘ του 2008, να παραδέχεται ότι παραπλανήθηκε στις αρχές του 2009 και να αποσύρει τους βουλευτές του από τις ψηφοφορίες για το Βατοπέδι τον περασμένο Μάιο.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΤΥΠΑΣ, ΕΘΝΟΣ, 25/09/2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου