Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Υποψήφιοι περιφερειάρχες: «Εκοψαν» τα σποτ για να μην προκαλέσουν

  • Φοβούμενοι ότι θα είχαν αντίθετα αποτελέσματα, οι υποψήφιοι δεν «βομβάρδισαν» με διαφημίσεις

ΛΑΜΠΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ | Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Ενας 40χρονος οικογενειάρχης σε απόγνωση, «βουτηγμένος» στους λογαριασμούς και στις πιστωτικές κάρτες του, αντικρίζει την ανασφάλεια του σήμερα πίσω από τα κατεβασμένα ρολά των μαγαζιών και ατενίζει με αβεβαιότητα το μέλλον περπατώντας προβληματισμένος ανάμεσα στο πλήθος, ώσπου...

Τρία 24ωρα προτού ανοίξουν οι κάλπες των αυτοδιοικητικών εκλογών, οι υποψήφιοι ρίχνουν στη μάχη τις τηλεοπτικές «εφεδρείες» τους. Τα σποτ που ετοίμασαν τα επιτελεία των υποψηφίων είναι το τελευταίο (τηλεοπτικό) προεκλογικό «χαρτί», σαφώς προσαρμοσμένο στις οικονομικές συνθήκες της εποχής.

Είναι ενδεικτικό ότι το κεντρικό (και μοναδικό) τηλεοπτικό σποτ του υποψήφιου περιφερειάρχη Αττικής κ. Ι. Σγουρού άρχισε να προβάλλεται μόλις χθες βράδυ, ενώ όπως έλεγαν επιτελείς του «το οικονομικό περιβάλλον αφενός δεν ευνοεί για υπέρμετρη προβολή και αφετέρου θα αποτελούσε πρόκληση προς τους πολίτες που δοκιμάζονται να τους “βομβαρδίζουμε” με τηλεοπτικά μηνύματα».

Επίσης απουσιάζουν από τις μικρές οθόνες τα τηλεοπτικά σποτ των κομμάτων της Αριστεράς- με εξαίρεση ένα φωτογραφικό σποτ του ΚΚΕ.

Σε άλλο μήκος κύματος ο εκλεκτός της ΝΔ Β. Κικίλιας, αν και περιορίστηκε σε δύο τηλεοπτικά σποτ, ωστόσο κατάφερε εγκαίρως να «εισβάλει» στο τηλεοπτικό προεκλογικό πεδίο. Η στρατηγική που επελέγη έθεσε ως πρώτο στόχο να διευρύνει την περιορισμένη αναγνωρισιμότητά του με εικόνες από το παρελθόν του υποψήφιου περιφερειάρχη Αττικής, ενώ το δεύτερο σποτ, το «διακύβευμα», όπως το αποκαλούν οι επιτελείς του, επιχειρεί να τον εμφανίσει ως «τη λύση». Ετσι για τον προαναφερθέντα 40χρονο οικογενειάρχη που περπατάει ανάμεσα στο πλήθος σε πλήρη απόγνωση αίφνης... αλλάζει η ζωή του, όταν τον σταματά ο κ. Κικίλιας, τον ακουμπά φιλικά στην πλάτη και τον παίρνει μαζί του. «Το μήνυμα είναι ότι υπάρχει και άλλος δρόμος» λέει συνεργάτης του κ. Κικίλια, ενώ από χθες άρχισε να μεταδίδεται και το ραδιοφωνικό σλόγκαν «Κικίλια- με χίλια»! Μάλιστα προς ενίσχυση της υποψηφιότητας Κικίλια επιστρατεύθηκε τηλεοπτικώς και ο πρόεδρος της ΝΔ Αντ. Σαμαράς με αμιγώς κομματικό σποτ που καλούσε τους πολίτες «να πάρουν θέση» ψηφίζοντας στις εκλογές.

Οσον αφορά τον Δήμο Αθηναίων ο Ν. Κακλαμάνης επέλεξε να κρατήσει χαμηλούς (τηλεοπτικούς) τόνους, ενώ ο αντίπαλός του Γ. Καμίνης επέλεξε θεματικά σποτάκια βαδίζοντας σε συνοικίες της Αθήνας και προβάλλοντας τα προβλήματα της πόλης με σταθερό μότο: «Είμαι ο Γιώργος Καμίνης. Ζητώ την ψήφο σας για να αλλάξουμε την Αθήνα, για να κερδίσουμε την πόλη μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου