Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Οι προκλήσεις της αυτοδιοίκησης στο επίκεντρο της καμπάνιας Σγουρού και Καμίνη


Η προεκλογική καμπάνια και τα επιτελεία του Γιάννη Σγουρού και του Γιώργου Καμίνη

Στον θεσμό της αυτοδιοίκησης και στις προκλήσεις που αυτός εμπεριέχει, στα ζητήματα που σχετίζονται με τους όρους διαβίωσης στην καθημερινότητα των δημοτών στην πόλη τους,επικεντρώνουν την προεκλογική τους καμπάνια οι υποψήφιοι, που στηρίζει το ΠΑΣΟΚ για την περιφέρεια Αττικής και το Δήμο Αθηναίων Γιάννης Σγουρός και Γιώργος Καμίνης, αντίστοιχα.

Στους άξονες αυτούς, οι ίδιοι με τα επιτελεία των συνεργατών τους σχεδιάζουν και ξεδιπλώνουν καθημερινά την πορεία τους προς την κάλπη της 7ης Νοεμβρίου.

Ο Γιάννης Σγουρός επικεντρώνει στην προβολή της εμπειρίας και των πεπραγμένων του, μέσα από τις θητείες του ως Νομάρχη Αθήνας και ιδιαίτερα προτάσσει την οικονομική διαχείριση στην Νομαρχία, που είχε ως αποτέλεσμα, όπως αναφέρει, έναν «πλεονασματικό» |προϋπολογισμό ύψους 217 εκ. ευρώ.

Στο ίδιο πλαίσιο, ο κ. Σγουρός σημειώνει συχνά ότι αυτό είναι το αποθεματικό για την κατασκευή των νέων έργων.

Στις περίπου δύο εβδομάδες που απομένουν ως τις κάλπες της 7ης Νοεμβρίου, πέρα από την παρουσίαση των θέσεων και των αρχών του προγράμματός του, η καμπάνια του συνδυασμού του θα επικεντρώνει στην κεντρική ιδέα ότι «ο Γ. Σγουρός έχει να επιδείξει μετρήσιμα αποτελέσματα συγκριτικά με τους υπόλοιπους υποψήφιους και υλοποιήσιμο σχέδιο», όπως υποστηρίζουν συνεργάτες του και υποψήφιοι με τον συνδυασμό.

Επιπλέον, ο συνδυασμός φαίνεται να προσανατολίζεται σε εκστρατεία χαμηλού προϋπολογισμού, με το βάρος να πέφτει, κυρίως, στις εμφανίσεις του κ. Σγουρού στα ΜΜΕ, αλλά και στις περιοδείες και τις ομιλίες του ανά την Αττική.

Συνεργάτες του υποψήφιου Περιφερειάρχη έλεγαν ότι προς το παρόν δεν υπάρχουν τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ.

Πάντως, σημαντική θέση στην προεκλογική εκστρατεία του συνδυασμού κατέχει η αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων, τόσο με την προσωπική ιστοσελίδα του κ. Σγουρού (www.gsgouros.gr ) και τη «σελίδα» του στο facebook, όσο και μέσω twitter και youtube.

Κεντρικοί συνεργάτες του Γιάννη Σγουρού, με τους οποίους συσκέπτεται σε καθημερινή βάση, είναι ο Λευτέρης Κουσούλης, υπεύθυνος για την επικοινωνία, η Δέσποινα Βουδούρη, επικεφαλής του Γραφείου Τύπου και ο Πέτρος Γεωργίου, υπεύθυνος για το οργανωτικό.

Τόσο ο υποψήφιος περιφερειάρχης, όσο και οι υποψήφιοι αντιπεριφερειάρχες του συνδυασμού θα «οργώσουν» όλους τους δήμους της Αττικής.

Οι υποψήφιοι αντιπεριφερειάρχες ακολουθούν δικό τους πρόγραμμα, που περιλαμβάνει καθημερινές επισκέψεις - μαζί με τους υποψήφιους συμβούλους - στους δήμους του τομέα που αναλογεί στον καθένα και τις δημόσιες υπηρεσίες, καθώς, επίσης, και συμμετοχή τους σε προεκλογικές συγκεντρώσεις υποψήφιων δημάρχων.

Όπως έλεγε η υποψήφια αντιπεριφερειάρχης για τον Νότιο Τομέα της Αθήνας Μαρία Καρακλιούμη, προτεραιότητα για το Νότιο Τομέα αποτελούν, μεταξύ άλλων, η «έξοδος» της πόλης προς τη θάλασσα και η αξιοποίηση των Ολυμπιακών Ακινήτων, με σκοπό τη μεγιστοποίηση του οφέλους για τους πολίτες.

Ακόμη, προτεραιότητα για τον Νότιο Τομέα είναι το Πάρκο στο Ελληνικό, για το οποίο επισημαίνει ότι «πρέπει να αποτελέσει εστία πρασίνου και πηγή οξυγόνου που θα αναζωγονήσει το Λεκανοπέδιο, ιδιαίτερα μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Πάρνηθα».

  • Ο Γιώργος Καμίνης

Με κεντρικό μήνυμα «αλλάζουμε δήμαρχο, για να αλλάξουμε την πόλη» και προτάσσοντας τη συγκέντρωση «ευρύτερων κοινωνικών και πολιτικών δυνάμεων» γύρω από το πρόσωπό του, ο υποψήφιος Δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης, που στηρίζεται από το ΠΑΣΟΚ, τη «Δημοκρατική Αριστερά», τους Οικολόγους Πράσινους και τη «Δράση», προχωρά την προεκλογική πορεία του συνδυασμού του «δικαίωμα στην πόλη» προς την κάλπη της 7ης Νοεμβρίου.

Το επιτελείο του Γ. Καμίνη στελεχώνεται κυρίως από τους: Δημήτρη Χριστόπουλο (Διευθυντής του Γραφείου του Συνδυασμού), Κωστή Παπαϊωάννου (Υπεύθυνος Εθελοντών), Ηλία Λυμπερόπουλο (Υπεύθυνος Οικονομικών), Αλέξη Οικονομίδη (Λογογράφος), Γιώργο Μελέα, Χριστίνα Μπαντούνα (Καμπάνια), Τάκη Καμπύλη, Γιάννη Μπούτσελη (Γραφείο Τύπου).

Αυτά τα πρόσωπα και άλλοι συνεργάτες, συμμετέχουν καθημερινά στο λεγόμενο «πρωινό καφέ» του συνδυασμού.

Την ερχόμενη εβδομάδα ξεκινούν τα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ του συνδυασμού, το δε κεντρικό προεκλογικό μότο αναμένεται να είναι το: «Ξανακερδίζουμε την πόλη».

Από την άλλη, θα υπάρξει περιορισμένη χρησιμοποίηση αφίσας.

Σύμφωνα με συνεργάτη του κ. Καμίνη, η προεκλογική καμπάνια έχει διττό χαρακτήρα: Αφενός να παρουσιάσει τις θετικές προτάσεις του συνδυασμού για τα καθημερινά ζητήματα του Δήμου και αφετέρου, να αναδείξει το σύνολο των αρνητικών πλευρών της θητείας του Νικήτα Κακλαμάνη, «από την κακοδιαχείριση μέχρι τα ζητήματα για το περιβάλλον και την καθαριότητα της πόλης».

«Ήρθα για να μείνω», λέει ο Γ. Καμίνης στους συνομιλητές του, αφήνοντας, ταυτόχρονα, αιχμές τόσο κατά του νυν δημάρχου Αθηναίων, όσο και προηγούμενων, αλλά ακόμα και υποψήφιων για το αξίωμα, υποστηρίζοντας ότι είναι «περαστικοί» από την πόλη και ότι «χρησιμοποιούσαν τη δημοτική αρχή για να αναβαθμίσουν την πολιτική τους σταδιοδρομία ή για να συντηρούν την πολιτική τους υπόσταση».

Σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια του συνδυασμού διαδραματίζουν και οι εθελοντές, όπως λένε συνεργάτες του κ. Καμίνη.

Κάτι που φαίνεται και από την ιστοσελίδα του υποψήφιου δημάρχου, (www.gkaminis.gr ), όπου οι «επισκέπτες» έχουν τη δυνατότητα μέσα από απλές εφαρμογές να οργανώσουν συνάντηση, είτε «πρόσωπο με πρόσωπο», είτε συζήτηση «ε τη γειτονιά», ακόμα να θέσουν συγκεκριμένα ζητήματα για το δήμο.

Δείγμα της «συσπείρωσης του ανθρώπινου κεφαλαίου της Αθήνας», που, όπως ο ίδιος ο κ. Καμίνης λέει, για πρώτη φορά έχει επιτευχθεί γύρω από την Κίνηση «δικαίωμα στην πόλη», αποτελεί και το γεγονός ότι το εκλογικό περίπτερο του συνδυασμού στην Πλατεία Κλαυθμώνος, σχεδιάστηκε «εθελοντικά» από δύο αρχιτέκτονες: τη Μαρία Κοκκίνου και τον Ανδρέα Κούρκουλα.

Όπως παρατηρεί συνεργάτης του, πρόκειται για συμβολική κίνηση που δείχνει την οικολογική νοοτροπία του συνδυασμού, καθώς κανένα από τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή του, δεν θα πάει χαμένο μετά τη λήξη του προεκλογικού αγώνα. Το περίπτερο θα αποσυναρμολογηθεί και τα υλικά θα επιστραφούν στην αγορά για να επαναχρησιμοποιηθούν. [www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου